Tuesday, June 03, 2008

wedding

Tanggal 30hb..
abes je waktu pejabat,aku segera menuju ke stesen Kelana Jaya.ari nie aku akan bertolak ke terengganu.waaa..xsaba rasanyer.Sampai kat stesen Kelana Jaya baru pukul 6.30.rase macm awal sangat la pulak nk ke Central so aku pun amik keputusan untuk g jalan-jalan sekitar stesen dulu sblm kedatangan train yg seterusnyer.Sambil tu boleh la aku mencari sepasng kasut untuk ke majlis zaza...hehehe.aku pun msuk ke dalam 1 kedai.tengok punyer tengok...ade 1 kasut yg berjaya menarik perhatian aku..mmg cntik.warna itam.perhhhh...cun giler.aku pun tanyer la "dik ade saiz ... tak?" pastu die pn ckp "mm...jap erk. ala.maaf.saiz... dh abes la" aku balas"ooo ye ke.mm xpe la" . Dengan perasaan kecewa aku pn keluar dr kedai tu.dalm kepala terbyg2 lagi kasut tu.sedih tul.Then aku meneruskan perjalanan ke KL Central..Dalam train aku duduk je melayan perasaan yg ntah merewang mane2 ntah..hehehe

After smpai je KL Central. aku tengok jam tangan aku."ha baru kul 7.15.ala lambat lg,g jln2 dulu la." aku berdetik dalam ati.mase tu ramai nyer org . xtau napa.mybe sbb cuti sekolah agaknyer,so ramai la yg nk balik ke kampung.aku fikir la..Then aku nmpak poster offer bergantungan sane sini. 50%.70% bayk nyer offer.."oo patt la ramai org "aku ckp dlm ati je.
then aku pn g kat satu kedai nie..ape erk name die..dh lupe lak..(mcm mak nenek )hehhe.
aku pun mengetest le 2 3 kasut yg agak menarik.and as i guest bile tanye saiz yg aku nk.the nswer is : "sorry this is the smaller size that we have".once again..sedih tul..Then aku pn try la yg lain.finally after penat berharap.ade gak 1 kasut yg menepati saiz kaki ku. Then tanpa berfikir panjang.aku pun terus beli je kasut tu..mlas dh nak cari2.mesti xde saiz lagi nnt. After aku bayr harga kasut tersebut aku pun cept2 pegi suaru..menunaikan kewajipan.heheh.

settle pasal citer kasut.Ecah msg ckp die maybe lambat ckit coz jam.die suh aku mkn dulu,xyah tunggu die.So aku pn segera la mencari tempt yg bes hehehe.tp tetiba lak confius????..nk mkn ape erk..mmmmm Mc D ke KFC???. due-due menarik.lama gak aku decide wt keputusan.lastly aku decide untuk makn KFC.Bile aku tiba je kat KFC..mak aii ramai nyer hamba allah.nk xnk aku pn beratur gak ler.dekat 30 mint gak aku queue.lenguh gak la lutut.tp sbb teringin kan wt bodo jer le.heheehe.

bile dh beli ape lg makn laaaa....tgh syok mkn tetiba dtg sorg bdk nie.mule2 aku xperasan..die tnyer aku stesen bas kat ne?,nk balik umah die xsure,aku pn mcm sian ler.dr gaya die mcm bdk sekolah je tp mmg selekeh r(sori to say).aku layan kan aje.pastu tetiba die mintak 2 ringgit.die ckp xmkn lg.lapo.mmmm then br aku prsan die nie mintk sedekh rupenyer..hehehe.

Macam2 org dlm dunia nie kan...ish..ish..ish..ntah ler..
bile Ecah smpai jer,kitorg terus ke terminal putra.

0 comments: