Thursday, June 26, 2008

Kepelikan melanda diri

Pelik tul org zaman sekarang nie.kawen salah,xkawen pn salah.
Kalo kawen takot org duk mengata majlis macam tu ler,macam nie ler.xde bajet ler tu,make up xlawa la.lauk xbest ler.suami die xpadan ler,isteri die xcantik ler.macam-macam mmmm...
kalo x kawen pulak..mesti diorg cakp "tu ler jual mahl sgt.kan dh x belaki".xpun ayat.."ala die tu memilih nk yg berada aje.yg pakai kete besar,ade umah besar,gaji besar,keje bagus"mesti adenyer...
ade pulak tu kawen pn nk sorok-sorok.xpaham tul.ape mslh sebenarnyer.bende tu kan bende baik.nape ler nak rahsia2 pulak.ish xpaham aku.mmg trend kot.main sorok-sorok.hehehe.
aritu ade le member aku nie nikah rahsia la konon.die bg tau kat aku jgn citer ngn org lain.diam2 jer.aku pun sebagai org yg dipercayai (leh caya ke???...boleh ler...hehehee)diam saje ler.tup2 bile nk nikah die sendiri yg bocor kan rahsia.camner tu????xke pelik..mmmmm..dh kecoh org tau,baru nk pening pala.(hehehehe...aku sengeh je le)
Smalam ade lagi sorg membe aku..rupenyer senyap2 die dh ade awek baru.padahal baru jer break xsampai 2minggu..dh ade pengganti.ish..ish...ish... tu ler die kalo dh name nyer lelaki.mmg cepat berubah ati.hehhehe..siap cakp ngan aku"nie rahsia tau,ko je yg tau org lain xtau.kalo org lain tau,mesti dr mulut ko"sampai cmtu skali.hehehhe.tp xkisah ler..ape yg aku nk citer kat sini sebenarnyer..nape perlu dirahsiakan..xpahm.aku leh trima ler die nk rahsiakan psl relationship diorg but bile die ckp nnt tunang pn pun die nk rahsia.bile kawen je die nak g tau.mmmm...pelik tul..die xpikir ke perasaan kwn2 baik die.(bukan aku ler..heheehhe)ape diorg ckp.xkecik ke ati diorg.mase study same2.share sume citer.tp bile dh keje nie.sume nk simpan sendiri.pape ntah.
ape aku leh ckap terpulang ler.masing2 dh besa,dh leh pikir sendiri.ckp lebih2 kang kecik ati lak kan..hehhehe..
ape yang penting aku happy ngan idup aku sekarang.....hehehehe
let's enjoy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: