Friday, April 23, 2010

bila bosan diopis

apekah yg akan anda kata bile....

1.kena bagun pagi2 dan bersiap2 untuk ke office

a. malasnyer
b. mc la arinie
c. asal aku kena g keje.huhu

2.tunggu bas ngan budak2 sekolah pastu beratur same2 untuk naik bas

a. abg saya budak sekolah gak..kasi tmbang murah ckit .hehhehe
b. budak2 sekolah nie sibuk je.kasik la aku nek dulu
c. aku nk g opis ke nk g sekolah???

3.melintas jalan yg sgt sesak...kereta yg meluncur laju.mcm jalan die sorg jer

a. kenapa la org malaysia xtau jaga kesihatan.jalan kaki adalah 1 senaman
b. apasal gov tolak proposal nk bina jejantas tu..huhu
c. aku doakn kete korg rosak.hahahaha

4.ade org pandang2 then senyum sama anda

a. ape pndang2 ade hutang ker ??
b. aku cntik sgt ker hihihi ?
c. alamak aku lupe nk pakai lipstikkk...abes la aku..huuuhuh

5.tengah jalan tetiba ade seorg yg anda kenali menghadang jalan anda dengn muke yg selamba

a. apasal die nie...aku tgh bengang nie
b. perrh..seb bek aku tak jatuh .takpe ade ubi ade batas.
c. control cun.control cun..hehehe

6.bas penuh dan terpaksa duduk di kerusi yg paling belakang

a. abg driver saya nk duk tamo duk belakang
b. apasal ko amek tempat aku erkk
c. maaf ya.nie tempat saya..belakang kosong.g duk belakang.hehehe

7.berlaku excident di tengah2 jalan raya ...

a. adoiii..lambat la aku smpai opis
b. jem ler...g ler gaduh kat tepi
c. padan muke korang.tu la sape suh tak sabo

8.kena tunggu 1/2 jam sebab office bukak sharp pukul 9.00 am

a. kena jadi jaga aku arini
b. menyesal aku bagun awal pg td
c. kalo lagi 5 minit x bukak aku balik umah jer

9.on pc kat opis tp tade keje langsung.pastu mengadap mcm org bodoh.sbb internet down.

a. aku rase nk bakar jer opis nie
b. apasal la org tm nie sengal
c. bagus..boleh aku tido.hahaha

10.tetiba tade elektrik,fius terbakar,kena amek masa 1/2 hari untuk fix.tp bos tak kasik balik..huhuhuh.


TENSIONNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

dee said...

lawak ah gmah.

HasanahNordin said...

ko macam bagi soklan dengan jawapan a,b,c daaaa..hahah

Hamiza Ayu said...

dee-->hahaha...aku tade keje
has-->mmg la soklan ko pilih la jawapannyer.hihihi