Tuesday, August 18, 2009

berkelah di sungai

Kalo nk baca entry dngn lebey lanjut sila la ke blog cik has ye..entry nie aku upload kan gamba jer coz cik has dh citer ngn penuh details dalam blog die..hihihi. Actually sume nie tak plan pon..aku ajak diorg g bag packing je.tetiba lak kuar idea g picnic.hmm. aku mmg suke bab2 mandi manda nie..hahaha...after confirm aku pn tanyer la sape2 yg nak join..kalo leh ramai2, sbb aku mmg suke kuar ramai2.the more the meriah..hahah..mule2 aku ajak cik ecah, die tak sure takot kena stanby..ok la..takpe aku pahm.kalo keje mmg la cmtu kan.aku ajak jugak kawan2 len nanad,is,waney k,ayun ckin,zul,cuna...tp sume orang bz,nk wt camner..huhu.tensen aku..cik has mulenyer de plan lain ngn opismate die.tetiba lak tak jadik..kesian die..aku pun pe lagik..ajak ler die join aku.hahahah.

ini adalah pengurus acara iaitu incik sidek..hahaha.pengatur acara merangkap master mind nyer adalah tuan pegawai ..sebelah tu adalah cik eca..ntah ape la yg diorg "story"kan tu..

masing2 menunjukan skill...seb bek sume pandai masak except aku ler...yg tak brapa nk pandai nie kan....asap tu suke sgt kat aku..caya tak aku men kejar2 ngn asap..hahaha


santapan kitorg

yum..yum..cedap tau..very the delicious..mmg kenyang la mkan hari tu.macam2 ada.nie sume idea dak2 laki tu la..hahahha.kalo boley sume depa nak beli.seb bek tak beli lembu sekoq.jenuh k korban.hahahaha

apakah ini??..cube teka..
nie resepi dari tuan pegawai n cik mimie.at 1st aku pn tatau mende la nie.upe2nyer daging lembu diorg perap dengn butter + rempah ratus rahsia..ntah ape2 la yg diorg letak tu ..aku tak tau ler..bedal jer..janji sedap..hahaha

pic nie ntah bile2 cik has amek...asal muke aku cmtu lak.hahaha.mase nie diorg siap mengutuk aku lagik ..ckap mcm bapak ngn anak la..ape la.aku tau ler aku ni kecik...jgn la korang jeles..hahaha



nie lah tuan pegawai..ari nie tuan pgwai telah diturun pangkat yer .menjadi tukang wt air.hahahaha..bes in town la kunun..podah.seb bek air tu ok.


gurlz yg join
from right cik has,eca,me and fira
(mimie tiade dlm gamba coz sibuk memasak)

mmg nmpak aku sgt kecik la..huuhu..kena berusaha 'meninggikan diri ' nmpaknyer..


ngan cik has..cik ecah malu-malu kucin.hahah.seb bek tudung aku ok.haaha

baju basah pon nk begambo lagik kan.hihii




lepas bermandi manda otw nak balek tu kami menyinggah sekejap kat kolam air panas kt ikbn..mmg panas tol.yela waktu tu matahari tegak atas pala nk ,g rendam kaki dlam tu of coz la melecur..hahaha.tapi kalo wt mandi waktu pagi mesti ok kan.mmm..besnyer

0 comments: