Thursday, June 11, 2009

erl

hari nie aku nak test gerak dari shah alam -> cjaya...hehehe..hebat kan.kadang2 terpikir jugak,kenapa aku sanggup bersusah payah travel kesane sini.sbbnyer aku suke jenjalan..hihhi..dari kecik mmg aku suke travel.sonok beb.lgi la kalo mlm2.tgk bgunan yg penuh dengn cahaya,jalan raya yg diterangi lampu2 serta cahaya bulan yg menerangi alam..bes weii..tenang jer.kalo de poblem pn ilang.try la kalo tak caya.hehee.

okok berbalek kepada tajuk diatas.ari nie 1st time aku naik erl..jakun la ckit.mase aku smapai kt central tu..terus g infrmation counter sbb tak sure nk li tket erl tu kat ner..bile akak tu dh tunjukn kan kt ner counter.laju je aku g beli tiket.hihihi..pastu dengan confidentnyer aku turun kt platform bwah.sampai jer kt bawah..alamak..nak tunggu blah mane lak nie..baru aku pasan aku tk bc board td.redah jer la.hahahhaah.cari punnya carik..tak jumpe lak information board die..ade takde pon cuma board yg display schedule jer yg ade..alamak ..tahap kecuakkan sudah semakin naik...ape mau bikin..dengn muke slambar jer aku tanyer sorg minachi nie..hihihi...ade lak aku leh tanyer..excuse me...which platform should i take to go to putrajaya...sambil senyum die ckp..dik sini ade 1 platform jer.yg sane tu (seberang trak) direct to klia..oo erk.hihihii..wt malu jer

nie gambo2 dlm train..sempat lg aku snap.hehhe

0 comments: