Tuesday, September 23, 2008

Bebuke di Luar....




Menu 1



Menu 2



Menu 3



yum...yumm....sedapnyer....




Nie ade citer nk share ngn korag nie..hehehe..

ari sabtu yg lepas ade sorg member aku nie ajak kuar..katanyer dh lame x jumpe..want to know that i'm getting fat or not..hehhee.

oleh disebabkan aku nie suke kuar ramai2 then aku pn mengajak la member baik..merangkap bodyguard aku..hihihihi..(sapa lagi kalo bukan ckin ) ecah xleh dtg,ade keje...(membuta la tu.ape lagi.hihihihhi)...

tp xpe..next time kita kuar same erk ecah..


Kitorg kuar berempat,aku suh ckin bawak kawan die.....

nk kuar ari tu punyer la bayk halangan ... sampai give up.rase nak cancel jer...ye la ..member yg ajak aku kuar tu..punyer la payah nk decide tmpat...sepanjang minggu gaduh sbb xtau nk g mane... kelakarkan..confius aku..aku ke die yg ajak kuar nie..heheheh..last2 ckin yg decide.sogo???..mm..aku xleh kata ape la..terpaksa ikot.sib bek member aku x kisah.kalo dak,mmg aku cancel jer..hehehe.





Sampai jer kat Sogo..ya allahh..ramai nyer umat nabi muhammad ... sampai rimas aku nk berjalan.mentang2 la aku nie BESAR sgt (heheheh).. asik terlanggar jer. benci tul...

member aku nk cr baju..sian die xde baju raye lg..hehe.maklum la org bz kan.xsempat nk shopping.aku temankan jer la...

test punyer test...xsedar pun asar dh nk abes.kelam kabut kitorg pilih baju. at last dapt jugak baju yg dicari2..siap dpt gift lagi..hehehe

Lepas bayar harga baju..kitorag terus ke maju junction..kalo nk solat kat sogo tu.confirm la ramai..silap2 hanyut,xleh masuk surau langsung...bek ke MJ.hehehe...ckin ngn member die awal2 lg dh ade kt sane.book tmpt makn.member die nk mkn kenny rogers...so kitorang follow jer la.


nie first time aku mkn kat kenny rogers...b4 this xpenh pn menjejakkan kaki kt situ..so aku pn xtau nk mkn ape..nak makn ayam.hmmm....xkot x abes pulak..last2 aku oder sphagetti je..senang.hehhe


Gambar2 yg kat atas tu...teka sape punyer ??hhehe..

Actually ade byk lg mkn tu tp biar la rahsia....



p/s : kepada teman baik ku zil yg akan berkawen pada syawal ini...Selamat pengantin baruu!!Semoga bahagia selalu..n 4 my bes prend yg sedang angau..semoga relation korang kekal selamanye...zul jaga member saya elok2 erk..kalau takkkk......jaga la awak........hehehee



2 comments:

citrus said...

kawan ke? hehehe..
erm... byk fakta ko sorokkan. dah tu cam ade fakta yg dimanipulate supaya x kantoi. hahaha...

Hamiza Ayu said...

sorok??ner der..ini adalah kenyataan..hahahaha.part kamu saja yg aku sorok kan.karang marah pule..hehehe