Tuesday, August 19, 2008

blogku

lamenyerrrr xtulis blog kan.huhuh.
sebenarnyer banyak bende nk citer.tp sbb masa xmengizinkan.jd xdapat la nk meluahkan perasaan.sekarang nie mmg bz.ade banyak projek masuk.xtau la same ade aku le handle ke x.kadang2 tu rase nak benti jer sebab xtahan la.rase mcm bodoh je kalo xdpt nk wat task yg diorg kasi.
huuuhuh.tp xpe la aku anggap aku belajo jer.bia la diorg nk mengata aku ke ape.lantak la bukan aku phm bhs diorg pun
Sekarang nie aku akan bertahan selagi aku mampu.
Opismate aku ade gtau,kalo kita nk berjaya,kita jgn lari dh masaalah.
di mane2 pun,kerja ape pun,jawatan ape pn.... sumenyer ade problem.so hidup kita nie mmg penuh dengan cubaan dan dugaan.Jlan yg paling baik untuk kita mematangkan diri kita adalah dengan menghadapi cubaan dan dugaan tersebut dan bukan lari dari msalah.
p/s:Its ok when u do the mistake but make sure u learn from the mistake n never do the same mistake!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: